Naslovna / VODI BIZNIS / Pravila poslovnog odevanja

Pravila poslovnog odevanja

Print Friendly

Pravila poslovnog odevanja postoje i zavise od vrste posla kojim se bavite.Verovatno se većina nas susrela sa problemom „Kako se adekvatno obući“ prilikom prvog odlaska na neki intervju za posao ili na pocetku novog posla, dok verovatno postoje i osobe  koje i posle višegodišnjeg poslovnog iskustva  muči to pitanje. Ali zašto moramo uvek poštovati pravila i biti deo rutine  i na taj način se uklapati u masu. Mnogo je bolje i lepše biti svoj i držati se nekog svog stila.Na taj način ostavljate intezivniji  utisak u bilo kom pogledu – pozitivnom ili negativnom.U svakom slucaju to ćete biti Vi.

Moram da priznam da se to kod mene uvek isplatilo.Bila sam svoja i totalno sigurna u sebe. Nisam imala strah da li je to dovoljno dobro, da li će se svideti poslodavcu, klijentu ili kolegama već sigurno sam predstavljala sebe i svoj personaliti. Jednostavno smatrala sam da ako se lepo osećam u tom što nosim odraziće se i na moj posao.Dakle, da predjemo na stvar . Evo nekoliko  predloga kako se obući interesantno i drugačije od ostali

Evo još nekih predloga u datom videu

  • Još jedna jako bitna stvar je da ostavimo utisak uredne osobe.Nokti i kosa  bi trebalo da budu sredjeni.Nokti ne bi trebalo da budu  previše upadljivi, odmerene duzine a kosa čista i uredna.
  • Ipak dovoljno je samo da budemo pristojno obučeni, jer smo i sami svedoci velike doze nekulture i nepoštovanja poslovnog kodeksa. Mislim da vam je jasno o čemu pričam, prekratke i izazovne suknje, previše dekoltirane bluze,bezobrazne čarape.Prodavnice,banke,opštine  su pune takvih nepristojno obučenih dama.A da ne pričamo o “ lepoti “ koju nam donosi estetska i korektivna hirurgija. Ali to je skroz druga tema,koju ćemo preskočiti ovog puta.
  • Sve ovo kada se spoji i dobro izabere učiniće vas pravom poslovnom ženom.
  • I ne zaboravite najvaznije je od svega da“ nosite „vedar duh i nasmejano lice.
  • Osmeh ne košta nista a daje mnogo.

 

Ivana Milojević

Za vas preporučujemo:

vrste brendova

5 načina za brendiranje vašeg proizvoda

Da li i vi obožavate neki proizvod bez očiglednog ili razumljivog razloga? Da li često …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *