Naslovna / VODI BIZNIS / 4 načina da držite dobru organizaciju u poslu tokom cele godine

4 načina da držite dobru organizaciju u poslu tokom cele godine

Print Friendly

Kao vlasnik male firme znate koliko je važna organizacija.Nemoguće je kvalitetno voditi posao ako nemate neki sistem za svaki aspekt poslovanja.Ukoliko imate problem sa organizacijom možda je vreme da okrenete novi list.Naravno nije dovoljno da imate samo dobre želje već nešto morate i konkretno uraditi.Dajemo vam nekoliko dobri saveta koji uz dovoljno predanosti mogu pospešiti vaše poslovanje.

1.Oslobodite se papira

Ovo je najbolji način da ubrzate sve procese u firmi.Možete skenirati svu dokumentaciju i prebaciti je na neki softver za čuvanje on- line.Ako ovako uradite sva papirologija će vam biti na dohvat ruke.Lako možete razmenjivati podatke sa ostalima, uštedećete na vremenu koje bi inače izgubili za traženje dokumentacije.Naravno ne treba podceniti i uštedu na papiru koji se u Srbiji troši u ogromnim količinama.

2.Nabavite novi računovodstveni program

Veliki broj malih firmi uopšte nema računovodstveni softver dok i oni koji ga imaju još uvek koriste zastarela rešenja.Naš predlog je da nabavite novo rešenje uz pomoć koga možete pratiti sve vaše transakcije u realnom vremenu.Jako je bitno da sa bilo kog mesta možete pratiti sve izveštaje na primer izdate i primnjene račune kao i PDV obaveze.

3.Napravite raščišćavanje dokumentacije

Odredite jedan dan kada ćete vi i svi vaši zaposleni da urede i srede postojeću dokumentaciju.Svi stolovi moraju biti raščišćeni i uređeni na najboji način.Od tog trenutka uvedite pravilo da stolovi moraju uvek biti uredni i logički uređeni.

4.Napravite lični raspored

Kao vlasnik malog biznisa morate biti organizovani preko celog dana.Umesto da radite više stvari odjednom probajte da napravite raspored i da odrađujete specifične zadatke jedan za drugim.Raspored može biti fleksibilan ili rigidan, izbor je na vama.Na primer možete odrediti jutro da odgovarate na email poruke,a to isto ponavljate na sredini i na kraju dana,možete odrediti da razgovarate sa klijentima u određenim satima a sa osobljem.Vreme je novac a na vama je da to samo uvidite.

Za vas preporučujemo:

vrste brendova

5 načina za brendiranje vašeg proizvoda

Da li i vi obožavate neki proizvod bez očiglednog ili razumljivog razloga? Da li često …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *