Naslovna / VODI BIZNIS / BUSINESS &LIFESTYLE / Instagram: Socijalna Mreža za Deljenje Vizuelnog Sadržaja
Koliko je Instagram Veliki?
Koliko je Instagram Veliki?

Instagram: Socijalna Mreža za Deljenje Vizuelnog Sadržaja

Print Friendly

Fotografije prevazilaze jezičke barijere, što je doprinelo da instagram brzo postane  vodeća socijalna mreža za deljenje vizuelnog sadržaja, a postaje izuzetno popularan i instagram marketing. Brzina kojom Instagram generiše nove korisnike se ubrzava iz dana u dan. Zahvaljujući  brzom rastu korisnika ova mreža se duplirala za 2 godine i sada ima 500 miliona kornsika, a od septembra 2015 je porasla do sada za 100 miliona koriniska.

Kakva je struktura instagram korisnika
Kakva je struktura instagram korisnika

Kakva je struktura korisnika Instagrama?

80% korisnika Instagrama dolazi van Amerike, ako uporedimo sa septembrom udeo Američke publike je 75%, što pokazuje da slike prelaze sve granice i postaju univerzalni način obraćanja ljudi preko weba. Više od 59% publike koristi instagram dnevno aktivno, a 35% pregledaju instagram svakih nekoliko dana. Kako izgleda struktura korisnika u Srbiji možete pogledati na linku.

2015 Istraživanje sprovedeno od ‘’ Pew Research’’ kompanije pokazalo je da je više žena koristilo instagram u odnosu na muškarce, možete detaljnije pogledati istraživanje na linku. 55% celokupne publike je sledece demografije od 18 do 29 godina, 28% čine korisnici izmedju 30 i 49 godina a samo 11% korisnika su od 50 do 64 godina.

Koliko Instagram ima dnevno aktivnih korinsika.
Koliko Instagram ima dnevno aktivnih korinsika.

Koliko Instagram ima dnevno aktivnih korisnika?

Najočigledniji faktor koji govori u prilog instagramu je da on ima oko 300 miliona dnevno aktivnih korisnika. Postao je prava zavist a ne socijlana mreža, jer je sve više i više ljudi ‘’navučeno’’ na instagram. U Americi čak postoje savetnici kako da prevazidjete ‘’insta ženu’’ ili ‘’ insta muškarca’’. Detaljniju statistiku možete pogledati na linku.

Koliko je Instagram Veliki?
Koliko je Instagram Veliki?

Koliko je Instagram veliki?

Prestigao je Twitter koji ima oko 320 miliona aktivnih korisnika, dva puta je veći od Snapchata svog jedinog direktnog konkurenta. Ima oko 550 miliona korisnika, ali neprestano raste, jer sve više I više ljudi pristupa ovoj socijalnoj mreži.

Glavne prednosti zbog kojih ljudi provode vreme na instagramu je doseg objava koji postiže. Odnosno feed Instagrama ce svaku vašu objavu dostaviti do svih pratilaca, što će obezbediti više pregleda vaših objava u odnosu na Facebook recimo.

Upravo u ovome Facebook vidi snagu instagrama, jer ljudi sve manje ličnih informacija dele na Facebook. Tako da manjak ličnih informacija koje korinsici dele na Facebooku nadomeste na instagramu.

Zašto ljudi prave instagram profile?

Glavni razlog je zbog ogromnog reacha koji pruža instagram. Ljudi koriste Instagram preko telefona I lako upijaju gomilu informacija. Samim tim što doseže više ljudi postoji I veća mogućnost da će ljudi lajkovati nešto. A lajk se glavna stvar zbog kojih ljudi koriste socijalne medije.

Količina fotografija koje delimo dnevno I gledamo ujedno opada kako prolazi vreme, 300 miliona aktivnih korisnika vidi oko 70 miliona slika dnevno, 400 miliona vidi 80 miliona, 500 miliona vidi 95 miliona fotografija.

Razlog zašto opada broj privatnih fotografija je Snapchat koji uzima maha I ima već 250 miliona korniska. Ljudima je lakše da koriste ovaj servis koji je namenjen privatnoj I brzoj razmeni fotografija.

Zasluga za ovoliki rast korisnika su:

Uzimajući u obzir ove činjenice sada je pravo vreme za Instagram da postane sastavni deo vašeg Digitalnog Marketinga. Sada za sve Digital Marketing Managere postaje zahtev da poznaju ovu socijlanu mrežu I oglašavanje na njoj.

Šta je sve instagram učinio da bi postao ozbiljna socijalna mreža?

U prošloj goidni su najavili marketing partner program, izgradili su call to action dugme, produžili video ad sa 15 na 60 sekundi, analitika video pregleda, 200,000 marketera je počelo da koristi instagram, pustili su video carousel ad I dinamično retargetiranje, a najnovija opcija je official business profile sa analitikom I mogućnosti da postove pretvaramo u reklamu.

Osim ovih prednosti postoji i marquee opcija za reklamu koja pruža jedinstvenu priliku da se oglasite tržištu jedne zemlje, može trajati 1 dan i isključuje mogućnost da još marketera taj dan uzme ovakvu vrstu reklame.

instagram-advertising

Opasnost po instagram advertising.

500 miliona korinsika je kritična masa korisnika što će ukazati isntagram sada treba da se odluči da li ostaje pri odluci da ima real time news feed, ili ce preci na algoritamsko plasman sadržaja. Jer reach I real time news feed upravo obezbedjuju ljudima da njihove slike budu lajkovanije nego na facebook-u.  Pa ukoliko ograniče prikazivanje može im snapchat preuzeti mesto.

U svkaom slučaju instagram neće izgubti tron mreže za vizuelni sadržaj narednih godina, a evo i razloga zašto ne treba da sumnjate u instagram i njegov razvoj

Ovako igleda uspon instagrama:

  • Oktobar 2010: Lansiranje Iphone
  • December 2010: 1 milion koriniska
  • June 2011: 5 miliona korinsika
  • September 2011: 10 miliona koirnsika
  • April 3rd, 2012: 30 million registrovanih naloga na Iphone,lansiranje adroid aplikacije
  • April 4th, 2012: 1 milion novih korisnika na Androidu
  • April 9th, 2012: instagram ima 5 miliona android korinsika i kupuje ih Facebook
  • April 30th, 2012: 50 miliona koriniska
  • February 2013: 100 miliona korinsika
  • September 2013: 150 korisnika
  • December 2013: 75 miliona dnevnih korisnika
  • March 2014: 200 miliona korniska
  • December 2014: 300 korisnika
  • September 2015: 400 miliona koirsnika
  • June 2016: 500 miliona korisnika i 300 miliona dnevnih korisnika.

Ukoliko želite da saznate još nešto novo o instagramu na ovom linku se nalazi kako da upotrebljavate instagram priče.

Za vas preporučujemo:

vrste brendova

5 načina za brendiranje vašeg proizvoda

Da li i vi obožavate neki proizvod bez očiglednog ili razumljivog razloga? Da li često …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *