Naslovna / PRODAJA I MARKETING / Kako da oduševite svoje klijente

Kako da oduševite svoje klijente

Print Friendly

Korisnicka PodrskaDanas sam imao jedno vrlo interesantno iskustvo.

Ovaj blog nalazi se na serverima kompanije Hostgator.  Video sam da se mnogi sajtovi i blogovi nalaze na njima, nisu skupi, pa sam se tako i ja odlučio za njih.

Mesečnu pretplatu za hosting plaćam ( ili bi bar trebalo da plaćam ) 22-og u mesecu.  Hostgator Vas, međutim, toleriše narednih 10 dana, tj. do 2-og u mesecu.

Do sada nije bilo nikakvih problema.  Međutim, internet kartica koju koristim ( Internet kartica banke Intesa ) istekla je prošlog meseca ( jula ), a ja nisam na vreme otišao da zatražim novu karticu.

Kako je danas bio poslednji dan za plaćanje hosting usluge, a sa ovom karticom nisam mogao da platim, kontaktirao sam njihovu korisničku podršku kako bi mi pomogli da rešim “problem”.

Na njihovom chat-u za korisničku podršku javio se momak po imenu Robert i pitao kako može da mi pomogne.  Ukratko sam objasnio o čemu se radi, ali iskreno nisam očekivao da mi može pomoći, jer ipak sam “ispucao” bonus od 10 dana koji su ostavili.

Na moje ogromno iznenađenje, Robert mi je rekao da je produžio termin za plaćanje za još 10 dana, a ako i do tada ne dobijem novu karticu da ih ponovo kontaktiram kako bi ponovo produžili termin.

WOW!

Nema rasprave, nema ubeđivanja, nema ljutnje.  Jednostavno su pitali u čemu je problem, a onda su taj problem i rešili!

A čak nisu ni morali, jer je sve moja greška!

Dakle, nemojte nikada da zapostavite postojeće klijente.  Ako imaju problem, rešite im taj problem.  Čak iako to nije Vaša obaveza.  Biće Vam zahvalni.  I nastaviće da budu Vaši klijenti.

Nakon ovoga danas, siguran sam da neću promeniti hosting kompaniju, koliko god neka druga jeftinija bila.

Čuvajte svoje postojeće klijente.

Novi klijenti obezbeđuju rast, ali postojeći klijenti su osnova za taj rast.

Mnogi biznis eksperti kažu da je čak sedam ( 7 ) puta jeftinije prodati postojećem klijentu, nego naći novog klijenta.

Ponekad je za srećnog klijenta potrebno samo pitanje “da li ste zadovoljni?”, a ponekad je potrebno i rešiti im neki problem ( čak iako nije Vaša obaveza ).

I nikada nemojte zaboraviti moć koju ima preporuka zadovoljnog klijenta.  Potencijalni klijenti će UVEK više verovati postojećem klijentu nego Vama i svim Vašim reklamama i oglasima.

A ovaj tekst je primer za to.  Možda će moje oduševljenje i iskustvo nekome pomoći da se odluči za Hostgator.  Ne reklama, ne oglas, ne plaćeni tekst, već samo iskustvo zadovoljnog korisnika.  ( Tako je, nemam nikakvu korist od ovoga. )

To je nešto što nijedna marketinška kampanja ne može da zameni i kupi.

Voleo bih sada da čujem Vas.  Kako Vi tretirate svoje postojeće klijente?  Kako Vas tretiraju kao klijenta?  Čiju biste korisničku podršku pohvalili, a čiju ne?  Podelite sa nama u komentarima ispod.

Mladen Stojanović  Autor:Mladen Stojanović,možete ga pratiti na web adresi :www.mladenstojanovic.net ili na twitteru :@MakyStojanovic

 

Za vas preporučujemo:

30 načina da koristite Facebook za biznis!

Iako je Facebook najpopularnija društvena mreža za druženje korisnika, odličan je i za biznis. Kada …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *