Naslovna / PRODAJA I MARKETING / Ko? I kako je sa jednim pismom zaradio već 2 milijarde dolara?

Ko? I kako je sa jednim pismom zaradio već 2 milijarde dolara?

Print Friendly

Mnoge kompanije koriste -direktnu poštu- da bi pridobile svoje potencijalne kupce i obično su rezultati ravni katastrofi. Od čak 2000 poslatih pisama na njih odgovori u većini slučajeva oko 1,5% kupaca. Katastrofalan učinak za jednog marketing menadžera!

Prosto je neverovatno kako reč -direktna pošta- deluje na pojedine marketing menadžere. Naime kada im je spomenete obavezno zatražite najbliži zaklon jer će te verovatno biti napadnuti nekim tupim predmetom u vidu  vazne, pepeljare, ili nekog kancelariskog materijala.

Ali da ste pitali čoveka pod imenom Martin Conroy koji je 1974 god. Napisao pismo sa kojim je Wall Street Journal zaradio preko 2 milijarde dolara dobili bi ste sasvim drugačiji odgovor. Od tada pa sve do 2003 god. Wall Street Journal je svojim potencijalnim kupcima slao original pisma koje je bilo napisano 1974 god. dok je nekim drigim kupcima slao isto to pismo samo malo izmenjeno u vidu boje, loga, naslova ali je pismo uvek imalo istu suštinu.  Prosto je neverovatno da jedna tekst 29 godina osvaja kupce za Wall Street Journal.  Vodjeni dobrim iskustvom ovog pisma resili su da svoju prodaju još više povećaju pa su 2003 god. pisanje novog pisma poverili  profesionalnom piscu Malu Deckeru i zamislite dans se Wall Street Journal pridaje za 20% vise nego sa pismom iz 1974 god.

Verovatno se pitate da li to pismo sadrži neke magične osbine?  Ovo pismo pocinje jednom poučnom pričom o dva čoveka koja su završila isti fakultet i obojica su bili nadprosečni studenti, u isto vreme su počeli da rade u istoj firmi. Obojica su srećni porodični ljudi reklo bi se jedna klasična idila uspešnih ljudi samo što nije baš sve kao što izgleda, kada ujutru podju na posao jedan od njih ide na svoje radno mesto šefa malog odeljenja a ovaj drugi ide na svoje mesto predsednika kompanije.

 

Conroy zatim objašnjava zašto je to tako. Razliku medju biznismenima ne cini to koliko novca imaju ili kolika je njihova lepota vec kako ce da upotrebe znanje i umece koje poseduju. A da bi se znanje upotrebilo na pravi nacin ono mora stalno da se nadogradjuje, da bi nadogradili svoje znanje iz biznisa on ima je ponudio  Wall Street Journal koji im daje potrebne informacije da bi što bolje razvili svoj posao. Tek na kraju svog pisma dao im je ponudu o kupovini lista. Da bi ste se bolje upoznali sa pismomo kliknite ovde i pročitajte pismo i detaljno ga proučite. Možda posle čitanja ovog pisma dobijete ideju da napišete bolje pismo i zaradite više od Wall Street Journal – a, možda u nekom od narednioh tekstova budemo pisali baš o Vama.

pismo od milijarud dolara

Za vas preporučujemo:

30 načina da koristite Facebook za biznis!

Iako je Facebook najpopularnija društvena mreža za druženje korisnika, odličan je i za biznis. Kada …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *