Print Friendly, PDF & Email

“Koristi Facebook.”

“Korisiti Twitter.”

“Ma LinkedIn je prava stvar.”

“Pinterest je popularan. Budi aktivan na Pinterestu.”

Otvorite 10 blogova, naći ćete 10 različitih saveta o tome koja društvena mreža je najbolja za vaš biznis.

(Neki će vam čak reći i da koristite sve. *facepalm*)

Ali istina je malo drugačija nego što biste očekivali.

Ubedljivo najbolja društvena mreža za promociju vas i vašeg biznisa je…

…ona koju koristi vaše ciljano tržište!

E zato treba da znate koje je vaše ciljano tržište i ko je vaš idealni kupac/klijent.

Naravno, samim tim što imaju ogroman broj korisnika, Facebook i Twitter svakako spadaju u osnovne društvene mreže.

Što se tiče korišćenja drugih društvenih mreža, sve zavisi koje mreže koristi vaša ciljna grupa.

Ako su vaš target profesionalci, dodajte LinkedIn u svoj plan.

Ako su vaš target žene, uključite Pinterest u svoj marketing.

Ako su vaš target dizajneri, koristite i Dribbble, Behance, DeviantART…

Ako su vaš target muzičari…kapirate već poentu.

Upoznajte svoje tržište i idite tamo gde su oni.

Da, toliko je jednostavno.

Imate komentar/pitanje? Ostavite ga u komentaru.

Spoznali ste istinu o društvenim mrežama? Šerujte sa svojim prijateljima na Facebooku, Twitteru i LinkedInu.