Print Friendly, PDF & Email

U svakoj franšizi je od velike važnosti da kanale za komunikaciju uvek držite otvorene.Ovakav sistem je kao brak.Zamislite da ste u zajednici sa vašim davaocem franšize i takva tvorevina može opstati samo ukoliko postoji međusobno razumevanje.

Komunikacija u franšiznim odnosima se odvija na mnogo načina.Potrudite se da vaši odnosi sa partnerima uvek budu prijateljski,dobronamerni i naravno iskreni.Budite sigurni da će u vašem odnosu sa davaocem franšize sigurno doći do određenih sukoba.Kada se ovo dogodi vaša komunikacija će trpeti posledice, što naravno može imati jako loše efekat na posao.Ipak u vašim rukama postoje oruđa uz pomoć kojih možete stvari da držite pod kontrolom.

Uvek se trudite da se ne žalite stalno.Ukoliko imate legitimnu žalbu ili prigovor, probajte da prvo sami otklonite problem.Ako uspete imaćete sa čime da se pohvalite.Ukoliko mislite da imate rešenje ponudite ga,ili jednostavno dajte ponudu da sednete i razmislite o svemu, naravno u saradnji sa vašim regionalnim menadžerom.Uvek kada pregovarate o nečemu trudite se da se to dešava u vašim prostorijama.Na ovaj način možete steći određenu prednost u pregovorima.Budite prijateljski nastrojeni.Sastanak zakažite u vreme kada imate najveći promet.Pokažite davaocu franšize koliko ste efikasni,koliko su uredne vaše prostorije i kako izlazite u susret svim standardima.Dajte im mogućnost da vam daju sugestije i nove ideje.

Zapamtite:umetnost diplomatije je u tome da navedete drugog da sledi vaš put.