Naslovna / POSLOVNI SOFTVER / Moje Fakture-bez muke do računa

Moje Fakture-bez muke do računa

Print Friendly

Kada se bavite rastućim biznisom svaki sekund vam je važan. Međutim, postoji veliki broj stvari, a pogotovo administrativnih koje ne možete da izbegnete. Jedna od najbitnijih je izrada faktura. Najbolji način da sebi ubrzate i olakšate ovaj posao jeste korišćenje nekog online servisa. Upravo zato za vas smo testirali popularni servis Moje Fakture.

Upotrebljivost

Moje fakture kao i svaka onlajn aplikacija daje veliku fleksibilnost i efikasnost prilikom upotrebe. Jednostavno, zaboravite izradu računa u Excel-u ili Word-u to je čisto gubljenje vremena. Uz pomoć cloud tehnologije računi će vam biti dostupni na svakom mestu i u svako vreme, gde postoji internet konekcija. Nećete više morati da za svaku i najmanju promenu dolazite u kancelariju. Zato je ovakav vid rada neophodan svakom modernom poslovnom čoveku.

Registracija

Sam proces registracije na servis „moje fakture“ je vrlo jednostavan, odnosno dovoljno je da uz pomoć PIB-a i email adrese aktivirate nalog. Sistem je automatizovan i povlači vaše podatke iz baze APR-a, tako da nema dosadnog popunjavanja velikog broja kolona. Kada se prvi put registrujete dobijate besplatnu probu u trajanju od 30 dana, što je po nama više nego dovoljno da upoznate aplikaciju i krenete sa konkretnim radom. Možete se lako registrovati klikom ovde.

moje fakture registracija

Rad u aplikaciji

Kada ste se uspešno registrovali, krećete u posao izrade faktura. Korisnički interfrejs je jednostavan i brz, upravo ono što je vama i potrebno. Bez suvišnih opcija, na vrlo lak i logičan način možete napraviti fakturu. Takođe, pohvaljujemo i grafičko rešenje koje vam u realnom vremenu daje prihode za dan, mesec i godinu, što je jako zgodan podatak kada želite da uspešno upravljate firmom. Takođe, kada jednom unesete u račun vaš proizvod ili uslugu, sistem ih automatski pamti, pa je za naredni put potrebno samo uneti početna slova artikla i na taj nači se proces izrade faktura dodatno ubrzava.Kada kreirate fakturu, opet je dovoljno da znate samo PIB klijenta – svi ostali podaci će se automatski povući iz baze. Upustili smo se u izradu faktura, uredniku Bojanu Bojoviću je trebalo svega desetak minuta da ovlada sistemom i izradi prvi račun. Zaista velika ušteda vremena. Takođe, aplikacija podržava izradu predračuna koje se jako lako, klikom na ček dugme, pretvaraju u konačne račune. U delu „baza klijenata“ bez problema možete kontrolisati sve podatke o vašim kupcima, pa i ako ste negde pogrešili neki podatak jednostavno se ispravlja. Takođe, postoji i opcija za konfigurisanje same aplikacije gde možete izvršite sva potrebna prilagođavanja sa vaše strane, na primer podatke firme izdavaoca računa, način naplate i slično.moje fakture upotreba

Izveštaji

Poseban bonus u korišćenju aplikacije „Moje fakture“ jesu izveštaji. Jako korisni i pregledni, daju vam mogućnost da vidite mesečne, dnevne i godišnje izveštaje. Takođe vam daju pregled otvorenih ponuda i neplaćenih računa. Ono što nam se posebno svidelo u delu „Izveštaji“, jeste i mogućnost da pratimo otvorene konkurse fondova Evropske unije. Ovakvu korisnu opciju nismo videli u nijednom domaćem poslovnom softveru.

Cena

Svedoci smo sve prihvatljivijih cena onlajn poslovnih aplikacija. „Moje fakture“ imaju tri paketa usluga u ponudi. Prvi je „Mikro“ namenjen start-up i malim firmama, koji omogućava izdavanje 100 profaktura, 25 faktura na godišnjem nivou i vođenje deset klijenata, a cena mu je 369 RSD mesečno. Drugi je „Special“ koje vam omogućava neograničen broj profaktura, 500 računa i 100 klijenata na godišnjem nivou, po ceni od svega 499 RSD mesečno. Ovaj paket je po nama optimalan za većinu firmi. Treći i najveći paket je „Ultra“ koji sadrži neograničeno profaktura, 1000 računa i 1000 klijenata godišnje, po ceni od 1230 RSD mesečno.

Nedostaci

Kao i svaka poslovna aplikacija i „Moje fakture“ se konstantno nadograđuju. Po našem mišljenju servis bi bio bogatiji ukoliko bi se dodale opcije za vođenje uplata sa tekućeg računa, a samim time i klasična kartica kupaca. Takođe, potrebno je i dodati opciju „Avansni račun“.

Zaključak

Ukoliko želite da povećate efikasnost poslovanja, ubrzate naplatu i držite kontrolu nad vašim poslom sa svakog mesta i u svako vreme, onda je servis „Moje fakture“ prava stvar za vas. Posebno ga preporučujemo start-up ovima i malim uslužnim firmama. Cena je u potpunosti prihvatljiva za ovakvu uslugu, pogotovo ako znamo da vrednost koju dobijamo ovim servisom će stalno rasti.

 

 

 

Za vas preporučujemo:

M obrazac

M obrazac je jedan od najčešćih dokumenata koje ćete koristiti u poslovanju.Namena ovog dokumenta je …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *