Naslovna / PRODAJA I MARKETING / Napravite od mušterija agente

Napravite od mušterija agente

Print Friendly

Najbolji prodajni tim koji ćete ikada satsaviti su vaše zadovoljne mušterije.Razlog je jednostavan mušterije nikada neće tražiti da im platite.Kada mušterija postane veliki ljubtelj vaše robne marke, to znači da vi zaista vredite.Kada god kupuju vaš proizvod ili uslugu, mušterije se osećaju kao da su članovi vašeg specijalnog kluba.Ipak jedno je bitno, mušterija koja se vraća više puta ne čini prodajni tim.Trik je u tome da pretvorite vernog kupca u misonara koji će širiti doar glas ovama i ubeživati vaše prjatelje i rodbinu da mu se pridruže.Gradite marketinšku kampanju po princpu glasina to je vrlo jeftino i veoma efektno.U narednom tekstu dajemo vam nekoliko dobrih saveta kako da ubedite ljude da pričaju vašu priču.Kako vreme prolazi sami ćete doći do novih načina i opcija u radu sa mušterijama.

1. Napravite reference

Za početak najlakše je ubediti već postojeće mušterije da vas preporuče.Prvo napravite program referneci i obavetite ih putem pošte i objasnite koliko vama vredi to što su baš oni vaše mušterije.Možete na primer dati popust svakom klijentu koji vam nađe novu mušteriju.

Da bi još više proširili spisak saradnika pošaljite ista pisma svim novim mušterijama, posle nekoliko dana od prve prodaje.Možete takođe zamoliti za pisane prepruke za vaš proizvod, to sve naravno može biti uključeno u direknu poštu, brošure ili na vaš web sajt.Šaljite uvek preporuke u marketinškoj kampanji.

Uspeli ste da napravite sistem referenci , sada je potrebno da imate negde evidenciju o tome.Koristite notes ili neki softver prilagođen vašim potrebama.

2.Pametno izaberite partnere

Uvek se povezujte sa firmama koje imaju slične mušterije kao i vi, tako uvek možete lako kreirati dobru mrežu mušterija koje vas preporučuju.Na primer vi se Pedijatar (dečiji lekar), pametno je da ostavite vaše vizit karte na recepcijama obdaništa .Za uzvrat vi možete staviti njihovu reklamu u vašoj ordinaciji.Roditelji koji koriste usluge obdaništa mogu vas preporučiti drugim roditeljima.

Ili na primer držite radnju rezervnih delova.Vaš partner može biti kako auto servis tako i auto perionica.Auto servis može deliti vaše flajere ili vizit karte svakom klijentu.Vi će e naravno raditi slično.Ipak ostavljamo vama da još malo razmislite ovim idejama i nađete neku odgovarajuću vama.

Ne zaboravite vaše dobavljače roba i usluga.Pitajte ih da vas predlože njihovim mušterijama.Podstetite ih ako da ako vama dobro ide to će naravno uticati pozitivno i na njihov položaj.Naravno sa svaku njihovu uslugu gledajte da ih dobro nagradite.

Stručnjaci kažu da je je marketing od usta do usta oko deset puta efikasniji od bilo koje druge reklame.Probajte nećete pogrešiti.

Za vas preporučujemo:

30 načina da koristite Facebook za biznis!

Iako je Facebook najpopularnija društvena mreža za druženje korisnika, odličan je i za biznis. Kada …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *