Naslovna / VODI BIZNIS / BUSINESS &LIFESTYLE / Online prodavnica, sigurna investicija u budućnost

Online prodavnica, sigurna investicija u budućnost

Print Friendly

Razvoj tehnike i tehnologije diktira nove načine kupovine. Prodavci širom sveta će morati da se prilagode novim trendovima, ukoliko žele da ostanu konkurentni. Zbog brojnih prednosti i pogodnosti internet kupovine, sve veći broj ljudi radije kupuje “online” nego na tradicionalni način. Postoji mnogo razloga zašto  je kupovina preko interneta dobra opcija.

online store

Online prodavnica je svima dostupna

Problem radnog vremena jeste to da je skoro za svakoga isto – i za potrošače i za prodavce. Najveći deo vremena provodimo na poslu, u školi, ili u druženju sa prijateljima. Kupovina u online prodavnici omogućava dragocenu uštedu u vremenu jer je dostupna 24 časa, 7 dana u nedelji.

E-trgovina je lakša i manje stresna

Kupovina u klasičnim tržnim centrima često predstavalja napor, a ne uživanje. Buka, gradski saobraćaj, traženje parking mesta, traženje željenog proizvoda, predugački redovi na kasi kod nas izazivaju nervozu i stres. Kupovina iz toplog doma predstavlja bolje rešenje. Možete detaljno i bez žurbe pregledati asortiman proizvoda za koji ste zainteresovani.

preduzetnik

Kupovina proizvoda koji nisu dostupni u našem mestu

Kupci su sve češće primorani da prave kompromise u kupovini, jer nisu u mogućnosti da kupe ono što su zamislili. U online prodavnici možete pretražiti sve što vas zanima i kupiti ono što ste želeli.

Sigurnost pri kupovini

E-trgovina pruža potrošačima ista prava i isti nivo zaštite kao i prilikom tradicionalne kupovine: pravo na garanciju, povraćaj robe, reklamaciju itd. pa čak i neka dodatna prava i zaštite koje tradicionalna kupovina nema.

E-prodavci u svetu prelaze na mobilne uređaje

Trend kupovine preko mobilnih telefona se nastavlja. Prema istraživanju Price Water house Coopersa, u 2013. godini,  svega 5% transakcija u e – trgovini je obavljeno putem mobilnih telefona, dok je 2015. godine taj broj znatno porastao, na čak 50%. Iako se mnogi kupci još uvek drže tradicionalnog načina kupovine, e – trgovina se sve više razvija.

online-shopping

Trendovi u kupovini se razlikuju od zemlje do zemlje. Čak 86% Kineza je u poslednjih nekoliko meseci obavilo  online kupovinu preko sistema za digitalna plaćanja. Sistemi poput PayPall-a, MasterCardove Master Pass i Vise, popularni su u Nemačkoj.

Ovakvi podaci ukazuju na to koliko su inovacije u mobilnoj tehnologiji doprinele razvoju novih mogućnosti plaćanja i strategije u trgovini. Cak 57% od i tri hiljade ispitanika iz 26 zemalja navodi da sve češće kupuje online. Direktor marketinga u kompaniji Edureka, upozorava da mobilni marketing kanali moraju biti personalizovani i da se koriste strateški.

clanak

U Indiji je rastući trend mobilnih online prodavnica. Myntra ima samo mobilnu verziju prodavnice, dok Flipkart i dalje koristi desktop prodavnicu. Podaci nemačke studije pokazuju da je preko 30% prodavaca nameštaja ugrožena. Isto istraživanje pokazuje da nakon online prodaje knjiga i odeće, na trećem mestu dolazi i nameštaj. Online prodaja nameštaja “Home24”, u prvih devet meseci beleži rast od 63%, a poznati nemački online trgovac “Otto”, u svoju ponudu je dodao i nameštaj.

Autor: Slavica Serafimović

Za vas preporučujemo:

5 stvari koje očekujemo da smartfon poseduje u budućnosti

Smartfon je postao nešto sto danas svako ima u svom džepu, Napredak tehnologije nam je …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *