Naslovna / PRODAJA I MARKETING / Proverite konkurenciju

Proverite konkurenciju

Print Friendly

Uvek proveravajte konkurenciju, morate znati šta oni rade i spremaju u budućnosti. Savetujemo Vam da postanete klijent/mušterija kod konkurenata. Možete, na primer, sami kupovati ili zamoliti prijatelja da to uradi umesto Vas. Razgovarajte sa drugim kupcima kod konkurenata i saznajte da li im se sviđa ili ne njihova usluga. Ukoliko radite neko formalno istraživanje, uključite pitanje kao npr. “Gde trenutno kupujete određeni proizvod ili uslugu? Zašto?“

Vaš cilj je da shvatite kako Vaša konkurencija posluje tako da Vi to možete uraditi bolje. Možda je njihova usluga loša, možda njihov proizvod ima neke nedostatke, a to možete saznati ako ga sami isprobate, ili ste se možda jednostavno dosetili kako možete bolje da radite od njih. Pronađite vašu ciljnu grupu, to bi trebao biti stožet Vaše marketinške kampanje, to će upravo biti ono što će utrti put mušterijama ka Vama.

 

Za vas preporučujemo:

30 načina da koristite Facebook za biznis!

Iako je Facebook najpopularnija društvena mreža za druženje korisnika, odličan je i za biznis. Kada …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *