Naslovna / PRODAJA I MARKETING / Reklame u liftu prete da zasene ostale vidove oglašavanja

Reklame u liftu prete da zasene ostale vidove oglašavanja

Print Friendly

Sve popularniji trend u reklamiranju je lift oglašavanje. Lift oglašavanje je verovatno najefikasniji način oglašavanja u smislu svesti potrošača. Ljudi su ’’zarobljeni’’ u liftovima i sve što u njima vide im privuče pažnju. Kada ste u skučenom prostoru imate malo izbora osim da pogledate šta je na zidovima.

Jedina zabava u liftu

Stanari stambenih zgrada u proseku koriste lift 4 puta dnevno i imaju po 2 posetioca. Osnovna prednost ove vrste reklame što ih ne prekida ni u čemu već im pomaže da ubiju vreme tokom dosadne vožnje, i samim tim im ne predstavlja napor i smetnju, ne pritiska ih, kao ostale vrste oglašavanja. Takođe, ove reklame ’’ulaze u glavu’’ i tamo se zadržavaju, jer kad je neko vidi 4 puta dnevno, 30 dana u mesecu, ne može da je ne zapamti. Potrebno je samo da bude kreativna, da se ljudi nasmeju svaki put kad je vide, da se o njoj priča.

Bez konkurencije

Konkurencija je jako malo, prostor se deli sa nekolicinom oglašivača, ili nijednim  pa su reklame uočljivije, za razliku od drugih medija, gde je konkurencija ogromna.

Reklama za svaku priliku

Ova vrsta reklamiranja ima različite funkcije za različite kategorije proizvoda i različitu publiku pa se u skladu sa tim mora obratiti pažnja i gde se postavlja. Ako se radi o brendiranoj garderobi, najbolje mesto za to je tržni centar u kome se ta garderoba prodaje. Potrošači vide reklamu i odmah odu da kupe proizvod. Stambene zgrade su ipak najbolje mesto za ovaj vid reklame jer  se pogađaju skoro sve kategorije potrošača. Još ako je u zgradi i sedište neke firme, reklama će definitivno odjeknuti.

Kako do reklame u liftu u Beogradu?

Pionir u oglašavanju u liftovina na područiju srbije i Beograda je domaća firma Lift oglasi, više o njima možete pronaći na sledećem linku www.liftoglasi.rs.

 

Po rečima stručnjaka, ovaj vid oglašavanja preuzima primat nad ostalima. Ako je reklama dobro odrađena i ako je postavljena u pravom liftu, ne može biti greške.

Za vas preporučujemo:

30 načina da koristite Facebook za biznis!

Iako je Facebook najpopularnija društvena mreža za druženje korisnika, odličan je i za biznis. Kada …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *