Naslovna / POSLOVNE PRILIKE / Šta je komercijalna komunikacija?

Šta je komercijalna komunikacija?

Print Friendly

http://preduzetnik.rs/2013/10/23/online-obuka-iz-preduzetnistva/

Imajući u vidu činjenicu da je kompletan život svih nas jednostavno sačinjen od neprestanog procesa komunikacije sa okolinom, stvaranja veza i ostvarivanje kontakata, vršenje uticaja na ljude oko nas sa ciljem prenosa ideja, mišljenja, stava ili bilo koje informacije, naša sposobnost poznavanja pravila za uspešnu komunikaciju u značajnoj meri može olakšati proces ostvarivanja kako poslovnih, tako i privatnih ciljeva.

 Ako malo bolje analiziramo sve informacije i signale koje šaljemo okolini u toku jednog dana, doći ćemo do zaključka da gotovo svaka naša komunikacija u osnovi sadrži želju ili potrebu da izvršimo uticaj ili ostvarimo neki cilj. Nekada je to da pravilno prenesemo znanje, ideju, mišljenje, nekada da ostvarimo neku vrstu saradnje, započnemo neku emotivnu ili poslovnu vezu, plasiramo uslugu ili proizvod… A ponekad i više pomenutih stvari istovremeno.

 

Iz svega rečenog ako pokušamo da definišemo pojam komercijalne komunikacije možemo reći da je komercijalna komunikacija usmereno delovanje na drugu stranu sa ciljem da ona prihvati našu poruku, mišljenje, ali i nas same. Ona je zapravo efikasno sredstvo za realizaciju cilja, kažu u „D.R. Gilbert Centar Group“.

 

„D.R. Gilbert Centar Group“ upisaće krajem marta treću generaciju polaznika Akademije komercijalne komunikacije. Upis treće genracije polaznika je toku, a predavanja u okviru ovogodišnjeg programa počeće 23. marta i trajaće do kraja novembra.

 

Akademija komercijalne komunikacije je specijalizovan program edukacije, razvoja i treninga za profesionalne prodavce, menadžere kao i sve one koji bi to želeli da budu, baziran na standardima „D.R.Gilbert centar group“.

 

Radeći dugi niz godina u prodaji, Dragiša Ristovski osnivač Akademije komercijalne komunikacije, shvatio je da mu je umeće „lične prodaje“ najviše pomagalo u situacijama kada je pravio dobre poslove i dobre odnose. Uprkos tome, kada god nekom pomene da mora biti bolji „prodavac“ da bi napravio veći uspeh, u večini slučajeva dobije negativnu reakciju, pa čak i gnušanje ili nipodoštavanje.

 

– Kada sam prvi put pročitao izraz komercijalna komunikacija u knjizi „Verbal driver“ od Boška Toksića, sinula mi je ideja da veštinu lične prodaje i pregovaranja nazovem komercijalnom komunikacijom. I gle čuda! Sada kada ljudima dajem preporuku da im je za veći uspeh potrebno bolje poznavanje pravila tzv. komercijalne komunikacije, nailazim na mnogo bolju reakciju i veće poštovanje te preporuke od strane većine. Međutim, istina je sledeća: komercijalna komunikacija jeste zapravo veština prodaje i pregovaranja podignuta na malo veći nivo!

 

U „D.R. Gilbert Centar Group“ kažu da bi uspeh bio dugoročan, iza veštine dobre prodaje mora da postoji neki kvalitet, vrednost, kao i ogromna vera pojedinca da to što čini ima smisla. U suprotnom će se pre ili kasnije primetiti da je to bila samo „sladunjava“ – prazna priča, bez realnog utemeljenja.

 

Dakle, kako navode, do velikih uspeha dolazi kada se susretnu čovek sa odličnom idejom, velikim znanjem i čovek koji odlično poznaje principe komercijalne komunikacije… Zatim se udruže, usklade svoje aktivnosti, iskoriste svoju komplementarnost, pa krenu da materijalizuju svoje zacrtane ciljeve!

 

Dok su ciljevi ono što nas održava u životu, ono što nas motiviše i nagoni na aktivnost na jedne strane, komercijalna komunikacija je sa druge strane najbolje sredstvo za realizaciju ciljeva. To je realnost koja nam se, hteli to da prihvatimo ili ne, svakodnevno dešava.

 

Budući da se Dragiša Ristovski već dugi niz godina bavi skidanjem modela ponašanja uspešnih ljudi, došao je do zaključka da su uspešni ljudi (bez obzira na oblast) pre svega dobri ili odlični poznavaoci komercijalne komunikacije. Zapravo oni su uspešni jer su svoj talenat, ideju, određena znanja i veštine, kao i svoje usluge, mnogo bolje „prodali“ na tržištu od ostalih.

Izvor: E kapija

Za vas preporučujemo:

Ove programe koriste najuspešniji preduzetnici

Kako je izbor alata veliki, Nil Patel, osnivač analitičkih platformi Crazy Egg, Hello Bar i …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *