Naslovna / PRODAJA I MARKETING / Šta nam donose nove redizajnirane Facebook reklame?

Šta nam donose nove redizajnirane Facebook reklame?

Print Friendly

Feacebook poslednjih dana probno pušta nove redizajnirane reklame sa desne strane koje imaju za cilj da poboljšaju učinkovitost samih reklama ali i da pojednostave proces kreiranja istih time što će reklame koje se pojavljuju sa desne strane koristiti iste slike kao i reklame koje se pojavljuju u newsfeed-u.

Još od kako je Facebook uveo newsfeed reklame, praktično sam prestao da koristim ove daleko inferiornije koje se pojavljuju sa desne strane. Jednostavno ljudi su vremenom razvili mogućnost da u potpunosti ignorišu banere sa satrene a i prisustvo 5-6 oglašivača na jednom mestu je činilo da se jako teško možete izdvojiti od ostalih, samo u retkim slučajevima sam ih koristio kad sam ciljao posetioce sajta ili postojeće kupce koji su već upoznati sa mojom firmom ili firmom klijenta.

I ja nisam jedini na ovom svetu koji je smatrao da ta vrsta oglasnog prostora na Facebook-u jednostavno nije dovoljno dobra, pa je i sam fejs rešio da promeni taj oglasni prostor i poboljša njegovu učinkovitost. Ajde da vidimo šta se to menja

Reklame sa desne strane su do sada izgledale ovako

Stare facebook reklame

 

 

A novi format koji facebook testira i koji će postati standard izgleda ovako

 

nove facebook reklame

 

Koje su prednosti nove vrste reklame

– Veće su i mnogo uočljivije

– Slika koja se koristi je iste razmere kao u newsfeed-u, tako da vam se neće kao do sada dešavati da prilikom promovisanja nekog statusa sa stranice, slika u reklamama sa desne strane bude isečena na mestu koje vam ne odgovara.

– Korisnici će videti manje reklama jer umesto dasadašnjih 5 će se pojavljivati dve veće.

Facebook je u dosadašnjim testovima primetio da nova veličina reklame donosi do 3x bolji rezultat prilikom oglašavanja.

 

Verujem da ste svi vi koji koristite facebook oglašavanje srećni zbog ove promene ali mislim da će se još nešto promeniti osim samog oblika reklame a to je cena te iste reklame odnosno cena klika, a evo i zašto to mislim.

Manja ponuda prostora na istom broju korisnika će dovesti do toga da se pojavljuju samo oni koji su ponudili najviše para da dopru do tog korisnika. Do sada je moglo 5 oglašivača da šalje poruku svojim potencijalnim klijentima a od sada će moći samo njih dvoje.  Zakon ponude i potražnje kaže da ako je potražnja ostala ista a ponuda se smanjila mora cena da ide gore. Pošto ovo nije jedini vid reklame na facebook-u neće cena porasti 2 ipo puta koliko se ponuda smanjuje ali da će biti podizanja cene klika u to sam skoro siguran. Zato će biti izuzetno važno da targetirate samo svoju idealnu ciljnu grupu koja je zaista zainteresovana za vašu uslugu ili proizvod.

Ovo je moje viđenje i moguće je da neću biti u pravu i zato bih voleo da čujem vaše mišljenje u komentarima. Da li vi mislite da će poskupeti cena po kliku kad se promeni vrsta reklame? Takođe ako mislite da bi još neko mogao imati koristi od ovog teksta vi ga podelite.

Ako želite da ostanete u toku sa najnovijim dešavanjima vezanim za online marketing, vi se prijavite na našu mailing listu potpuno besplatno.

Piše:Ivan Bildi

www.marketingonline.rs

Za vas preporučujemo:

30 načina da koristite Facebook za biznis!

Iako je Facebook najpopularnija društvena mreža za druženje korisnika, odličan je i za biznis. Kada …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *