Naslovna / VODI BIZNIS / Strateško razmišljanje

Strateško razmišljanje

Print Friendly

Strateško razmišljanjeVećina vlasnika malog biznisa , misli da je strateško dugoročno planiranje nešto što je svojstveno samo velikim kompanijama.Posao koji može opstati je onaj koji izađe u susret željama i zahtevima kupaca, kroz cenu koja ne samo da pokriva troškove već i pravi profit.Da bi ste ovo uradili kako treba morate se usredsrediti na spoljašnje okruženje kako bi kreirali kupce.Drugačije rečeno biznis bi trebao biti vođen u skadu sa tržištem.Mnogo preduzetnika misli da mogu ponuditi proizvod ili uslugu ali nisu sigurni da li zaista postoji tražnja za njima.Vaša početna tačka je da odredite misiju, svrhu,i definišete ciljeve.

Svrha vašeg posla je ono što vaš biznis jeste.Svi pravi poslovi imaju svoju svrhu.Za neke je to jednostavno zarada novca, za neke je zadovoljstvo ilična satisfakcija…Veliki broj uspešnih biznisa je zasnovan na nekoj ideologiji koja kombinuje svrhu i vrednosti, samim time daje inspiraciju i vodilju za posao.Odrediti svrhu je veoma važno za dalje planiranje.

Cilj ili vizija posla nam govori u kom smeru ćemo voditi naš posao.Možete se odlučiti za rast, ili za jednostavno upoređivanje sa konkurencijom ili čak koliko dobra činite svojoj zajednici.Za veliki broj poslova vizija je upravo ono sto ih vodi napred.

Kada određujete vaše ciljeve morate zadovoljiti tri grupe ljudi:

Vlasnike, zaposlene i kupce.

-Vlasnici će tražiti zaradu na svoj uloženi kapital ,

-Zaposleni će tražiti pravičnunadoknadu za svoj uloženi trud

-Kupci će tražiti proizvod ili uslugu koja ima najbolji odnoc cena-kvalitet

Da bi bili uspešni morate imati neku zamisao kako postići sve ove ciljeve.Mnogi preduzetnici ovo rade postavljajući sebi kratkoročne ciljeve.

Za vas preporučujemo:

Mladi u biznisu

Zaposliti se danas, naročito u struci predstavlja veliki izazovo za sve mlade ljude u našoj …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *