Naslovna / POKRENI POSAO / Tri ključna elementa za istraživanje tržišta

Tri ključna elementa za istraživanje tržišta

Print Friendly

Kada smo pitali ljude koji su već započeli sopstveni posao šta bi promenili da mogu,njiov odgovor je bio da bi ponovo uradili istraživanje tržišta.I ako većina ljudi zna da u poslovnu avanturu ne treba ići a da se nema neki podatak o tržištu većina ipak to neće uraditi.Problem je u tome što je teško naći vremena i resursa kako bi došli do kvalitetnih podataka.

Istraživanje tržišta je ključ za razumevanje održivosti vašeg posla.Bez ovog koraka nemožemo znati ko će kupiti naše proizvode ili usluge i da li ćemo imati dovoljno dobiti da bi „preživeli“.Bez istaživanja nećemo znati ko nam je konkurencija,klijenti i kakvi su novi trendovi u našoj branši.

 Dobar način da započnete istraživanje jeste da istražite tri klučna elementa tržišta:

1) Identifikujte svoje ciljno tržište

Uzmite u obzir godine, prihod,lične vrednosti i ponašanje vaših potencijalnih kupaca.

2) Upoznajte konkurenciju

Koristite poslovne direktorijume, veb sajtove, proverite cene i frnfenciju kupaca kod konkurencije.

3) Obavestite se o trenutnim i budućim trendovima

Uzmite u obzir tehnološke mogućnosti i pretnje.Istražite društvene mreže.

Za vas preporučujemo:

SEO Google

5 načina kako da budete na naslovnici Googlе-a i zaradite! Koristite SEO!

Da bismo odgovorili na pitanje šta je SEO optimizacija (Search Engine Optimization) najpre treba pitati …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *