Naslovna / PRODAJA I MARKETING / Zašto istraživati tržište?

Zašto istraživati tržište?

Print Friendly

Ne pokušavajte da nametnete vaše ideje mušterijama,radite jednostavno samo ono što one žele

Lora Ešli

 

Verovatno ste nestrpljivi da krenete u vaš novi posao,ali vodite računa.Mi vam preopručujemo da još jednom sednete i razmislite o svemu.Možda je vaša ideja odlična ali možda i nije.Probajte da analizirate vaše ideje.Budite svesni da niste vi jedini ko ima dobru poslovnu ideju.Probajte da se suočite sa realnim činjenicama.

Naravno vi možete početi posao bez prethodnog razmišljanja i naravno možete uspeti ali budite sigurni da će to više biti posledica sreće nego vašeg znanja i umeća. Dobri preduzetnici uvek žele da smanje rizik na najmanju moguću meru.Da li je dati otkaz ili uzeti otpremninu zabavno i uzbudljivo?Konačno postati samostalan bez šefa nad glavom.Sve ovo zvuči veoma lepo.Ipak morate znati da ako krenete u posao bez ideje kako će se on razvijati, ko će biti vaše mušterije i naravno koliko novca možete zaraditi, sve se može završiti nepovoljno po vas.Zato pre nego krenete probajte da napravite istraživanje tržišta, postoji veliki broj jeftinih i jednostavnih tehnika o kojima smo pisali ili ćemo pisati.Smatrajte to crtom sa koje uvek treba poći.

Za vas preporučujemo:

30 načina da koristite Facebook za biznis!

Iako je Facebook najpopularnija društvena mreža za druženje korisnika, odličan je i za biznis. Kada …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *